Op 27 juni kwamen leden en reünisten bijeen op Cantil om van Jessica Spaan alles te horen over koffie. Zij begon met een korte introductie en enkele quizvragen. Mogelijk is Jemen het land van oorsprong. De deelnemers kregen daarna de gelegenheid om verschillende bonen te branden, te malen en al dan niet via een filter te zetten. Vervolgens kwam het proeven. Niet rechtstreeks drinken maar slurpend van een lepel. Er werd enthousiast gewerkt en gediscussieerd over werkwijzes en smaken. Een geslaagde avond binnen het kader van Studium Generale voor leden en reünisten.

In het kader van Studium Generale biedt de Vereniging Oud Franciscanen (VOF) de Workshop “KOFFIE” aan.

Op donderdag 27 juni om 19.30 zal Jessica Spaan aan een groep van 25 van onze huidige leden en reünisten een workshop geven waarbij vele aspecten van koffie interactief worden opgepakt.

Maak mee hoe je:
•    Koffie moet branden
•    Koffie moet malen
•    Koffie moet proeven
Tijdens de workshop geeft Jessica ook een presentatie over allerlei koffie-zaken.

Het evenement zal plaatsvinden op Cantil en er zijn geen kosten aan verbonden. De inschrijvingen worden vastgelegd op datum want vol is helaas vol. Na je inschrijving krijg je van ons een bevestiging. Op de 27e zullen we daarom vragen.

Je kunt je vanaf nu inschrijven op secretariaat@verenigingoudfranciscanen.nl

190604 - Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.